Warunki gwarancji i serwis pogwarancyjny ekspresów do kawy z oferty Serwisu Kawowego i Cie-Kawa.pl

Warunki gwarancji

Dokonując zakupu profesjonalnego ekspresu do kawy marki Saeco/Philips, Saeco Profesional, Gaggia lub Necta masz pewność, że Twoje nowo zakupione urządzenie będzie podlegać następującym zasadom gwarancji przez ustalony okres czasu:

Firma SerwisKawowy.pl s.c. gwarantuje, że nowo wyprodukowane urządzenie jest wolne od uszkodzeń w momencie zakupu. Uszkodzeniem jest jakakolwiek usterka, która w znacznym stopniu niekorzystnie wpływa lub ogranicza wartość lub sprawność tego urządzenia.

Firma SerwisKawowy.pl s.c. gwarantuje, że przez okres ….miesięcy od daty zakupu będzie nieodpłatnie usuwać wszelkie usterki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia (termin ten dotyczy dni roboczych).

Gwarancja nie obowiązuje w przypadkach, gdy urządzenie:

  • stanie się wadliwe na skutek nieprawidłowej obsługi, zaniedbania lub nieostrożności w trakcie jego użytkowania, jak i przechowywania,
  • stanie się wadliwe wskutek nieprawidłowej instalacji, konserwacji lub napraw dokonanych przez nieupoważnione do tego osoby, albo wskutek uszkodzenia podczas transportu tych urządzeń po zamontowaniu,
  • zostało uszkodzone z przyczyn natury zewnętrznej (wyładowania atmosferyczne, zawilgocenie, pożar, nieodpowiednie napięcie zasilania, zanieczyszczenia) lub z jakiejkolwiek innej przyczyny, której obiektywnie nie można przypisać producentowi,
  • stanie się wadliwe na wskutek nieprawidłowej konserwacji lub jej braku (odkamieniania, czyszczenia grup, mycia bloku parzenia).

Zakresem gwarancji nie są objęte czynności wymienione w instrukcji oraz należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej, np. czyszczenie i konserwacja, usuwanie kamienia, jak również sprawdzenia działania lub parametrów technicznych urządzenia.

Wszelkie prace serwisowe wykonywane przy urządzeniu w ramach gwarancji nie powodują przedłużenia ani odnowienia okresu gwarancyjnego.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Inne uszkodzenia mechaniczne powstałe wskutek niezależny od użytkowania podlegają naprawom gwarancyjnym w punkcie zakupu urządzenia.

Gwarancją nie są objęte filtry zamontowane przy urządzeniach oraz akcesoria dodatkowe, takie jak np. lodówki, schładzacze, podgrzewacze.

Gwarancja podpisywana jest standardowo na okres 12 miesięcy.

Serwis pogwarancyjny

Zakończony okres gwarancyjny nie oznacza, że od teraz zostajesz sam z usterką swojego ekspresu do kawy. Firma SerwisKawowy.pl s.c. świadczy usługi pogwarancyjne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 w siedzibie swojej firmy przy ul. Bronowskiej 58, gdzie możesz dowieźć swój ekspres w celu jego diagnozy i naprawy. Jeśli posiadasz urządzenie podłączone na stałe do źródła poboru wody – wykwalifikowani eksperci Serwisu Kawowego zjawią się w miejscu, gdzie znajduje się Twój ekspres. Wystarczy, że zadzwonisz pod jeden ze wskazanych poniżej telefonów:

  • 882 434343 lub
  • 22 243 46 49

lub napiszesz maila na adres: serwis@serwiskawowy.pl

 

Poniżej przedstawiamy cennik usług serwisowych urządzeń pogwarancyjnych:

Diagnoza serwisowa – 45 zł netto (koszt odliczany od usługi serwisowej)

1 roboczogodzina serwisu w przypadku urządzenia dostarczonego do siedziby firmy – 80 zł netto

1 roboczogodzina serwisu u Klienta – 100 zł netto

Koszt dojazdu na terenie Warszawy – 60 zł netto

Koszt dojazdu poza Warszawę – 1,20 zł/km